دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات

نام و نام خانوادگی : مریم معتدل 

سمت : مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات

شماره تماس:  تلفن مستقیم : 01333423159    داخلی: 1127 و1131       

پست الکترونیک :  motadel@iaurasht.ac.ir  , m_motadel@yahoo.com

سوابق تحصیلی :

              کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر- نرم افزار از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، 1383 الی 1385

             عنوان پایان نامه : الزامات گواهی های اظهار هویت در کاربردهای اینترانتی

             استاد راهنما : دکتر ناصر مدیری

            کارشناسی مهندسی کامپیوتر- نرم افزار از دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان ، 1372 الی 1376

 

سوابق کاری :

مسئول آزمایشگاه کامپیوتر واحد رشت از سال 1376 تا 1381

مسئول مرکز آمار و اطلاعات واحد رشت از سال 1381 تا 1394

مسئول مرکز خدمات ماشینی و اطلاعات و آمار واحد رشت از سال 1383 تا 1394

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، از 1394 تاکنون

 

دوره های آموزشی گذرانده :

پروژه مکانیزاسیون دانشگاه به مدت یک ماه در سازمان مرکزی دانشگاه (دوره هایWindows NT, بانک اطلاعاتی     Oracle و...)

کلاسهای آموزشی کتابخانه دیجیتال (Rose-net) و اخذ گواهینامه رسمی دوره های ScienceDirect Elsevier وInterScience John wiley

  شرکت در دوره های آموزشی Advance server 2000  Winو Windows server 2003

آشنایی با میکروتیک

کارگاه آموزشی Intro CCNA interconnecting Cisco Network Devices و اخذ گواهینامه مربوطه

طراحی وب سایت  با تکنولوژی Asp.Net

زبان برنامه نویسی Delphi

سیمنار آموزشی E-learning

سمینار آموزشی اهمیت زیرساختهای حقوقی (داخلی و بین المللی) در توسعه و انتقال فناوری

کارگاه آموزشی  E-Government با محوریت معرفی تطبیقی Linux

آشنایی با اصول طراحی دیتا سنتر

آشنایی با مجازی سازی سرورها براساس ساختار Vm ware

کارگاه آموزشی  بررسی وضعیت رتبه بندی های بین المللی در دانشگاهها ویژه استان ها گلستان، مازندران وگیلان

کارگاه آموزشی SQL Server

کارگاه آموزشی AutoCAD

کارگاه آموزشی امنیت در فضای تولید وتبادل اطلاعات

 

سوابق تدریس :

   همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی واحد های رشت، لاهیجان و رودبار و موسسه غیرانتفاعی احرار برای تدریس  دروس شبکه های کامپیوتری و کارگاه شبکه و طراحی الگوریتم و ساختمان داده ها و...

   تدریس دوره های  ICDL  و آموزش ایجاد Web_log برای کارکنان و اعضای هیات علمی واحد رشت.

 

شرح وظایف :

  • نصب و راه اندازی سرورهای آموزش (سیدا) ، وب سرور سیدا، سرور آنتی ویروس KasperSky، صندوق رفاه دانشجویان و سرور اتوماسیون اداری هیات امنا استان گیلان.
  • کنترل و نظارت فیزیکی اتاق Data Center (شامل سرورهای آموزش سیدا ، وب سرور سیدا، سرور مالی، سرور صندوق رفاه دانشجویان، سرور اتوماسیون اداری، سرور فیش حقوقی کارکنان، سرور آنتی ویروس  KasperSky، سرور  (Hotspot) Wi-Fiو سرور وب کنفرانس ) .
  • پشتیبانی شبکه کابلی (Lan) و بی سیم (Wifi) دانشگاه.
  • مانیتورینگ بیش از 25 دستگاه سوئیچ Manage  و روتر میکروتیک در شبکه دانشگاه.
  • پشتیبانی بیش از 70 دستگاه Access Point   در شبکه وایرلس دانشگاه و مانیتورنگ و مدیریت آنها با نرم افزار Unifi Manager.
  • راه اندازی ارتباط وایرلس دانشگاه با خوابگاههای واحد و فعال نمودن شبکه wifi خوابگاهها.
  • راه اندازی سیستم وب کنفرانس بر روی سرور دانشگاه.
  • سرکشی به دانشکده های تابعه به طور مستمربه ویژه قبل از ایام ثبت نام و به منظور رفع اشکالات احتمالی.
  • دریافت فایل پذیرفته شدگان از سایت مرکز آزمون سازمان مرکزی و انتقال دانشجویان جدیدالورود به سیستم سیدا 4.
  • مدیریت و بروزرسانی سرورثبت نام اینترنتی دانشجویان.
  • انجام امورثبت نام و پرداخت الکترونیکی شهریه دانشجویان.
  • فعال نمودن ارزشیابی اینترنتی اساتید درهرترم.
  • فعال نمودن سیستم امتحانات از طریق وب (کارت امتحان، اعتراض ورقه و...).
  • بروزرسانی برنامه سیدا 4 و اجرای Script های ارسالی از سازمان و برطرف نمودن مشکلات نرم افزاری
  • ایجاد نیمسالهای تحصیلی جدید.
  • تعریف کاربران سیدا 4 و تنظیم سطوح دسترسی آنان.
  • همکاری و رفع نواقص و اشکالات کارکنان درحین کار با نرم افزارهای آموزشی، مالی و امور فارغ التحصیلان درخصوص استفاده وکاربردهای برنامه سیدا4 .
  • تهیه نسخه پشتیبان از سرورها به طور منظم.
  • نصب آنتی ویروس و پشتیبانی آن.
  • تهیه بانک اطلاعات ترمی دانشجویان و فارغ التحصیلان در قالب فایل Access و ارسال آن به مرکز آمار و اطلاعات سازمان مرکزی.
  • ارسال تائیدیه نهایی اطلاعات وآمار واحد شامل اطلاعات کلی آموزشی، فرهنگی - دانشجویی ، اداری و مالی ، پژوهشی ، ورزشی و عمرانی درهر نیمسال تحصیلی به سازمان مرکزی دانشگاه .
  • ارائه انواع گزارشات آماری.